010422 4. Ay ek gida için çok erken sindirim sistemi buna hazır değil. Anne sütü alıyor ve yetmiyorsa mama vermek daha yerinde bir karar olur bence. Bebeğiniz çok zorlanır kabızlık sorunu yaşar. Ben 6. Ayda başladım ona rağmen kati gidaya alışması kolay olmadı