ikibebebiranne_ bebeğim doğdugu günden beri inleyerek ağlayarak çiş yapıyor ve kesik kesik kaç doktora götürdüysem sonuc alamadım ıkı defa ultrason çekildi 2 üroloji 3 cocuk doktoru bir cocuk cerrahisi gördü hepside sorun yok dedi. Ben inatla sünnet ettirdim belki yapışıklık vardır diye ama hiç bir etkisi olmadı suan on aylıpız onbeş yirmi gün kadar önce oğlumun testisi şiş diye normal kontrole götürdüğümde şişliği gösterdim su fıtığı dendi. Bu akşam altını alırken morartı gördüm cilde gttık ultrsonla bakmak gerektiğini torsiyon olabilecegını söylediler. Lüleburgaz da yasıyorum tüm özel hastaneleri aradık sadece biri çekebilir iş oda bin TL para istedi sadece ultrason doktorunu cagırmakmiçin ve telde söylüyor bunu bıznzaten gelıyorsak bunu kabul ederek gwlıyoruz para makinası gibi söylemeye ne gerek var eşim kızdı darphane mi burası diye. Bizde Trakya üniversitesine gittik orada baya korktular torsiyon diye ama çok şükür morarma geömişti ama şişlik hala devam ediyordu. Ultrason çektiler sorun cıkmadı cok şükür. Ama telrrlayabilecek bişey korkutucu. Hafta içi tekrar kontol amaçlı gelin dediler. Bunun yanında birde çişini kesik kesik ve ağlayarak yapmasını da söyledim etkisi yoktur onun için ayrı arastırma gerekli dedi. Bakalım Allah yardımcımız olsun anne olmak cok zor