Sara1904 Oğlum ıkı gün önce ameliyat oldu ateşi ve kanında enfeksıyonu var ama çok degıl dıye (crp 12) taburcu olduk . Kendiliğinden antıbıyotıksız nasıl geçer acaba ameliyat oldu diye mi yüksek düşer mi enfeksıyonu değeri parol şurup verıyorum sadece