Netten baktım arkadaşlar 7 gün yazıyor 5.gün test verip negatif olanlar da karantinadan çıkabilirmiş ama biz hızlı kitle oğluma test yaptırdık orda çıktı ve evde izole oluyoruz çıkarmıyorum dışarı. Ateş bitti şükür burun tıkanıklığı ve boğaz ağrısı kaldı o da geçer inşallah. Benim de hapşırık var muhtemelen bana da geçti. Zaten bilinçli olduğumuz için çıkmıyoruz dışarı ama ne kadar kalacağız bir hafta durmak yeterli mi? Sağlıkçı arkadaşlar?