Oğlum yaşıtlarına karşı hep vurma eğiliminde 20 aylık daha. Parkta yaşıtını görünce önce sarılıyor sonra vuruyor. Geçen gün karşısına çıkan 3 yaşındaki çocuğa patt diye vurdu.. Artık sıkıldım bu davranışlarından ne yapacağım bilmiyorum.. Isırma durumuda var geçen bayram kuzenlerimin cocuklarıyla birlikte oynuyordu kızı bacağından ısırdı ne yapacağımı bilemedim. Kızıyorumda ama anlamıyor.. Böyle olunca çocuklarla sağlıklı iletişimi olmuyor dışlanıyor