Mommy38 Merhaba sevgili anneler :) Bebeğim 3 aylık 1 ay sonra işe başlayacağım ama miniğim asla biberon tutmuyor ne önerirsiniizzz? Şimdiden teşekkürler
Sapsikanne Mommy38 ben tutturamadım zaten sadece birkaç gün mama verdim kaşık biberon kullandım şimdi 6 aylık oldu su vermeye başladım alıştırma bardağını da istemedi başta ama alışacak gibi görünüyor bakalım kolaylıklar dilerim
Neseuygar08 Mommy38 bazen olmayınca olmuyo benımkı bır yaşında asla kendısı ıcmez suyunu bana getırır verır bıberonu ıcırıyım dıye Nıe bılmıyorum
Mommy38 🙈 Şu an 1 ayımız var denemeye devam inşallah başarırız ☺️ Peki çevrenizde duyduğunuz şu marka biberonu tuttu dediğiniz bir marka var mı en azından onu deneyelim