denizyildizi__ büyük olduğu için içindekini tüketene kadar sıcak içecek soğur. Aynı zamanda demlenen şeyler belli bir dk sonra çıkarmak gerekiyor, sürekli su içinde kalıp saatlerce demlenmesi iyi değil. Ben de gittiğimiz otelde gördüm detoks suyu hazırlamıslar, tarçın, nane, limon vs bir sürü şey vardı içinde çok güzeldi. Ama evde ne kadar kullanılışlı olur bilemedim, kocaman şey arada bir de olsa yıkamak da ister