Kızım 1 ay 20günlük, ilk bir ay arada bir biberonla mama alıyordu ama artık ne mama alıyor ne de sağdığım sütümü. Dr browns denedim avent denedim almadı, işe başlayacağım hangi biberonu alır ne yapmalıyım?? Şırıngayı bile denedim püskürttü. Evolvia, golden boatu ilk doğduğunda içmişti ama kırkı çıktığından beri asla almıyor. Sma mama denedim o da olmadı, sütümü de almadı sadece memeden emiyor. İşe gidince bu çocuk nasıl beslencek:(