tosbikyanak-ela- DefneRana3881 nasıl yapıyorsunuz acaba geçmeyen öksurugumuz var kuru kuru iyi gelir miki
DefneRana3881 tosbikyanak-ela- 5-6 sarımsağı eziyorum üzerne zeytinyağ koyuyorm kavozda ağzı kapalı buz dolabında bi kaç saat bekliyor sonra ayağınn altına sürüyorum normal çorap giydiriyorm kuru öksürüğe iyi geliyor. Birde alerjik değilse cevizin iç zarı varya onu demliyorum bikaç kaşık yaşına göre içiriyorum oda baya faydalı
Brutal-Betty BsO 4 5 Tane sarımsağı güzelce ediyorum üstünü geçecek kadar yag koyun dolapta ağzı kapalı şekilde 2 3 saat beklesin yağ üstüne çıksın mümkünse gercek zeytinyağ olacak sonra sadece yağı ayaklarına sürün kalın havlu çorap giydirin uyutmadan