Benim kızım da 14 aylık son aylarda iştahı azaldı. Daha çok emmek istiyor yemekle pek arası yok. Yemek istemediği zaman ısrar etmiyorum kendi haline bırakıyorum 1-2 saat sonra daha çok acıkmış oluyor 3-5 kaşık da olsa yiyor. Yayla çorbasını çok seviyo mesela acıkınca yiyo ama patates kıyma et sevmez mesela. O yüzden reddediyorsa seveceği yemeklerle 1-2 saat sonra tekin deniyorum.