3 gün öncesine kadar sütü taşan biriydim. Her emzirmede bir göğsümden süt akardı, gün içinde sürekli iç çamaşırı, tişört değiştirirdim. Birde tazyikli sütüm. Hala azalmasına rağmen tazyiğim var ne yazık ki. Hatta Hipp anne çayı alıp içtim 2 fincan sabaha kadar sırılsıklam olmuştum.
3 gün önce gribal enfeksiyon oldum. Aniden azaldı.
2 gün önce öğlen 30 cc sağabildim.
Dün öğlen 40 cc ancak çıktı.
Bugün öğlen 10 cc falan çıktı.
Günde sadece 1 kere sağıp baktım. Bugün birkaç kere daha sağıcam.
Rezene içmeye başladım. Hipp çaya devam etmeye başladım.
Bestlak damlam bitmişti 1 aydır onu alıcam yarın.
Başka neler yapayım.
Henüz 2 ay 10 günlük oğlum. Böyle süt gelip dururken aniden kesilirse çok üzülürüm 😥😥
Ay çok üzgünüm ya. Ya giderse tamamen öfff.