oglumuz01 Ben destekli 1 2 dakika hergün oturtmaya çalışıyorum ama o daha dik oturtuyor kendini arkaya yaslanmıyor ben yaslandırıyorum daha erken diye devriliyor zaten. Napayım kızlar
Yamanikomm oglumuz01 hicbisi yapamazsinizki bu duruma o zamani gelince oturucak zaten 🤷🏼♀️ kisa kisa oturtmaya devam edin bence sahsim adina cok erken ben 5. Ayda baslamistim cok kisa kisa