Sena1997 Kızlar dundendir bebegim sadece 1 kere cis yaptı su verdim mama verdim bol bol emziriyorum yok neden olabilir :( 4 aylik
aselkus_09 Sena1997 bebeğiniz kız mi ? Benim bebeğim kız,3 ay 10 günlük. Geçen ay doktorumuz asagisini kontrol ettiginde çok ufacık bir yapışıklık olduğunu ve devamlı kontrol etmem gerektiğini söyledi eğer tamamen yapışırsa çiş yapamaz içinde kalır demisti
Benanneoldum Sena1997 benim doktorum 4 gün çiş yapmazsa normal demişti ama siz yinede doktorunuza sorun