Cerenimmmmm 5 ay oldu doğum yapalı yeni yeni saçlarım dökümeye başladı ama yumak yumak dökülüyor sanırım kel kalıcam 😀 ne önerirsiniz aşırı derecede dökülüyor
Okya Benim bebeğim 8 aylık hala aynı durumdayım şuan b vitamini d vitamini demir ve magnezyum kullanıyorum biraz da kestirdim kendine gelsin diye sanki azıcık azaldı 🤣
Eda0102 Benim de 6 ay oldu aşırı döküldü hamileyken ne güzeldi 🫠 biotin kullanmaya başladım doktora da sordum emzirirken kullanılabiliyormus bekarken kullanıp faydasını görmüştüm şimdi de düzenli içmediğim halde etki ediyor
Eda0102 Cerenimmmmm hayır saç dökülmesinin kestirmeyle alakası yok bence ama kısa olunca dökülen saç daha az görünüyor bir de döküldükçe uçlar inceldiği için toparlansın istedim