Merhaba kuaförde benim icin dermotologu mu ne aramislardi tanidiklari varmis o kadin deri icine islemedigi icin sorun yok demisdi kuafördede yogun bakim hemsiresi vardi oda birsey olmuyor dedi bende yaptirdim birsey olmadi sadece bebegini sacina yaklastirmamaya dikkat et emzirirken falan önüne gelmesn cünkü sacta bir kac gün duruyor o kimyasal onu tahris edebilir