Ebruli101 Deletedmom0099 Instagram’da gördüm bende canısı 😂 benim mevzuları biliyorsun kendimi deşifre etmeyeyim😄😄
Epifenomen-gkc abartmatozu balkona atıyorum hortumla foşur foşur yıkıyorum, leke varsa asperox sarı güç sonra bebeğimin sıvı deterjanından döküyorum direkt güneşw koyuyorum oldu da bitti maşallah. 1.5 yıldır hep böyle yaparım. Kraft cockpit kabin tipi araba
Annebusra25 abartmatozu biz bebek arabasını evde de kullanıyoruz 4 aylıktan beri oyuzden sürekli elimin altında olduğu için 1 ay da bir yıkıyorum. Ama günlük kirleniyor kılıfı bebek deterjanı ile hafif nemli bezle siliyorum
Sedanindenizi abartmatozu Hortumla balkonda foşur foşur granul sabunu sicak suyla eritip o su ile yikadim bol bol durulayarak yikadim. Ters cevirip balkonun kenarinda kuruttum mis gibi oldu
bisenakillisinzaten abartmatozu arabayı ters çevirip silkeliyorum daha yıkamadım yeni aldık sayılır. Büyük ihtimalle banyoda küvetin içine koyup çamaşır deterjanı ve duş başlığıyla yıkarım sanırım. Kabin bebek arabası
KaranAtabey abartmatozu kendi çamaşır deterjanıyla banyoda bi güzel yıkıyorum sonrada balkonda mis hibi kuruyor
LilyaBn abartmatozu balkonda yıkıyorum bazen bulaşık sabunu bazen şampuan bazen lekeliyse asperox sıkıyorum. Bol suyla duruluyorum. Neredeyse Ayda 1yıkıyorum bu arada