Mutlu pazarlar 🌸 pazartesi günden beri ishal ateş kusma yaşadık 2 kere serum yedik 3 gündür iğne yaptırıyoruz kesinlikle ağızdan hiç bişey kabul etmiyo mama bile içmiyo ek gıda desen sıfır geçiçi bi süreç mi sizinde böyle oldu mu biberonu görünce direk öğürüyo kesinlikle kabul etmiyo içince kusuyo mahvolduk hiç bişey yememesi çok üzüyo