Merhabalar arkadaşlar 13 aylık oğlum oyuncaklarıyla oynamıyor ilgisini çekmiyor yani bi sadece kitapları yada yeni bir oyuncak alınırsa onda da uzun sürmüyor oyuncakları hariç herşeyle oynuyor bi problem olabilir mi acaba bi kaç kişi oyuncakları ile oynamaması iyi değil dedi bilmiyorum bi içime su serpin lütfen 🥺 bide sürekli herşeyi fırlatıyor eline ne geçse alıp atıyor bunu oyun sanıyor sanırım