Merhaba sevgili anneler oncelikle bayraminiz mubarek olsun 9 ay once sezeryan dogum yaptim ve ameliyat yerimde sol kısımda agri şişlik var doktoruma yazdim musait bir zamanda gelin dedi acaba neyden olmus olabilir kizim cok hareketli hep kucagimda onu tutacam diye kendimi zorluyorum acaba ondanmi olmus olabilir