Linabebek Göbek bağımız 3 gün önce düştü 12 günlük bebeğim bugün bebeğimin göbek deliğinde nokta şeklinde ufak bi kanama olmuş sildim akşamına tekrar ufak bi kanama olmuş acile gitmelimiyim
Annesinin-pasasi Linabebek batikon sür üzerine gazlı bez koy ve belinden tülbentle sar iki gün aynı şekilde tekrarla benim yeğenimde kanama oldu böyle yaptık düzeldi
makinistanne Linabebek siz bilirsiniz ama yarin nöbetçi bir çocuk Dr gösterirsiniz gerekli olursa yakma işlemi yapıyorlar eğer gecmezse tekrar k vitamini iğnesi yapıyorlar. Biz 3-4 kere yakma işlemi yaptırdık duzelmeyince k vitamini yaptılar tekrar. Geçmiş olsun çok
Pnrdadas Linabebek benim oğlumdada oldu aynısı temiz ince tulbenti utuleyin kesip göbeğini üstü ne koyun geçer
Nesleeshah Linabebek benim oğlumunda 3 gün düştü etrafında kan bıle vardı temiz tülbent koyduk bebek hemşiremiz ole demışti kendılıgınden kapandı kokusu onemlı.. eğer göbekden kotu bır koku gelmiyorsa ve cok fazla kanama olmuyorsa sorun olmaz.. ama içinde kalmasın bi göster ıstersen..
Linabebek Pnrdadas Canım peki neden oluyor bu kanama bi fikriniz var mı internette kötü şeyler yazıyor korktum ya ☹️
Ejderhahavva Linabebek internete bakıp hiç sıkma canini bence bi doktora gösterin en azından aklınızda kalmaz
Detaycianne Linabebek göbek bağı biraz uzun kesildiği için fıtık oluyor canım benim oğlumda da ufak bi fıtık vardı yakma işlemi ile düzeldi çok şükür. Yakma dediğim şey de bi çubuk var ucunda kükürt gibi bir şey göbeğine onu sürüyorlar canı yanmıyor yani bebegin merak etme
Pnrdadas Linabebek korkmaniza gerek yok cocuk doktoru bana göbekde parça kalmıştır yahut bagirsakta delik vardır ondan ama ilaç felan vermedi korkmuştum sağlık ocağına gitmiştim ordaki korkulacak birsey yok normal bu enfenksiyon kapmis xedi5
pamuksekerim Linabebek çocuk doktoruna gösterin. Batikon sürmeyin tiroid değerlerinde oynamaya neden oluyormuş bizim hemşiremiz kesinlikle uzak durun dedi
Mirac05 Linabebek akma vs aşırı olmuyorsa normal canım benim 4 günlükken düşmüştü temizleyici vs aldik kullanmadim bile tülbent köy dezenfekte yeter
Eymeniim Benim bebegiminde göbeği kanadı doktora sordum hastaneye getir dedi ve k vitamini iğnesi vurdu genelde çoğu bebekte gobekte kanama oluyor ama yinede devam ederse hastaneye götürün bence
Cktha Linabebek bnm dr.um knka olabilir dedi hfif bnyo yaptirdiginiz da dikkat edin kuru klsin nemli olmasin
mrs_happy Linabebek baticon yazmıslar kesınlıkle batıcon surme cok zararlı tıroıt degerlerıyle oynarsın..