Sunay10 başınız sağolsun rabbim kalanlara sabır versin. İşiniz zor, iki çocukla bir de annenize yetiyor olmanı mükemmel bence hiç kendinizi kötü hissetmeyin. Bu arada bazı bebekler büyük numaraya geçince emmiyormus emziği 0-6 aydan sürekli devam edenlerde varmış