iremnr NezB38 benim 1 aydan fazladır gündüz 30-45 dk uyur şuan 3.5 aylık belki gerilemeye girmiş olabilirsiniz siz
inci-st NezB38 vallahı bacım benimki de gündüz uykusu nerdeyse hiç yok max yarım saat taş çatlasın bir saat uyuyo ama çevremdeki aynı ay içinde olan bebeklerde hep aynıymış sorun bizimkilerde değil yani 😁 bu arada benimki de 3 buçuk aylık