Mrb hanimlar bebegim 2 aylik ankarada yasiyoruz ve bebegimi bazen sadece zibinla evin icerisinde gezeiriyorum sicaktan bunalmasin diye ama uzerindekileri cikarinca kollari bacaklari morarir gibi oluyor ensesine gogusune faln bakiyorum sicak sizce usuyomu yoksa uzerini cikardigimda olusan vucut isi degisiminden mi ?