ahuyas ilk 3 ay sürekli emmek istemesi normal biz de 41 günlük olduk doyduğu hal de hala emmek istiyor doktorumuz her ağladığın da istediğin de verin hem sütünğx de daha çok artar demişti.
Dünyaya yeni adapte olmaya çalıştıkları için bildikleri yek şey emmek ve anne kokusu o yüzden istiyorlar sürekli ver kuzum sen de