Elaa11 Deneyen var mı arkadaşlar? Annemın tezgahı boyamayı düşünüyoruz da? Nerden başlamalıyız bılmıyorum
YeniAnneIstanbul Elaa11 boyama yaparsaniz ustune bir katda vernis surmeniz gerekir kapatmak icin. Folyo kaplama daha kolay ve guzel olabilir
liyamira Biz boyadık üstüne vernik atılmadıgı için soyuldu geldi şuan rezil gibi duruyor 🥵 tezgah için boya markaları var onları tercih edebilirsiniz