Babyuraz İki buçuk aylık oğlum gece uyutunca uyanmamış bende uyanmamışım saate baktığımda 7 bucuk saat geçmişti beslenmesinin üstünden hemen emzirdim uykusunda ama çok üzüldüm hep uyanırdı o yuzden alarm kurmazdım bi sorun olur mu vicdan azabı duyuyorum 😔
Ogulcan Babyuraz biz 2 aylıkkenden beri uyandırmadık doktorumuz uyandırmayın gece gündüz kavramını öğreniyor uyku kalitesi artıyor aç olsa uyanır kıyameti kopartır demişti canım
Limonlusu Babyuraz kendi uyanmadıkça uyamdırmanıza gerek yok. Mis gibi uyumuş sizde dinlenmişsiniz. 😊
incitanesii Babyuraz hiçbişey olmaz korkma 😊 acıkmamış demekki. Sarılık riski geçtikten sonra uyandırmaya gerek ok beslenme için
Lidya-t Uyumaya da ihtiyacı var 2,5 aylık olmuş artık kan şekeri de düşmez kendi kalkmadıysa acıkmamış demekki .Sıkıntı olmaz
Babyuraz Limonlusu hep uyanırdı bi kere beslenmek için hiç başıma gelmeyince tedirgin oldum şekeri falan düşer diye