eyll_544 Kızlar aşımız cuma günüymüş ama ben sehirdışındaym bi sonraki çarşamba gelicem sizce sorun olurmu saglkocagı kabuledermi verdkleri gündenn 6gün sonra yaptırsam bilgisi olan varmı
MilaDilekAli eyll_544 Bence olmaz canım, bizimde yarın normalde ama sağlık ocağındaki hemşire bayram diye ayın 20 sinde gel ozaman yaparız dedi
Fatosveaselbebek eyll_544 sağlık ocağına arayıp bilgi verin gelmiyorum diye benim burası bana öyle dedi ilaç bozuluyormuş ve 15 günde bir geliyormuş oraya
Bilgeefe02 eyll_544 yok olmaz canım bizim 2 hafta önceydi ama bebeğimin hastalığından dolayı doktorundan onay almanızı istedi Sağlıkocağı yapmadı geçen cuma günü gittik aşı yokmuş bu cuma olucak inşallah
MilaDilekAli ilkgoz_agrim hm..bilmiyorum ki benim geçen ayda haftasonuna geliyordu doktora sordum sorun olur mu diye bir şey olmaz demişti
MilaDilekAli ilkgoz_agrim hm..bilmiyorum ki benim geçen ayda haftasonuna geliyordu doktora sordum sorun olur mu diye bir şey olmaz demişti
Ykarakus eyll_544 bizim sağlık Ocağı 2 ay aşısı belli tarihlerde geliyor sadece Cuma günleri sabah erkenden açıyoruz öğlen çöpe atıyoruz erken gelin demişti bizde ona göre gitmiştik sağlık ocağını arayıp öğrenin isterseniz