Kızlar annem üç gün önce pozitifti bizde belirti yoktu annemi karantinaya aldık odaya kızım ve bende geceden beri ateş icinde yatıyoruz doktora götürdüm gece ikide daha yeni eve geldik 40 derece dirençli ateş çocuğum mosmor oldu zangir zangir titredi iğne serum derken eve geldik Allah kimseye yaşatmasın ya çok berbat bir süreç 😭😭