Nur1126 bende kızıma dışarı cikarken ne olur ne olmaz diye e bebekten almıştım. Az çiş yaptığında sorun yapmadi aka bi ara bayagi işemişti hepsi dışarı sizmsti o yüzden e bebegin ki önermiyorum. Ama benim aldığım 35 lira ydi bi tane 50 liraya vardi belki o işe yaryordur deneyin isterseniz