Rosaa Oğlum çamaşır deterjanı içti. Ne kadar içtiğini bilmiyorum. Sıkıntı olur mu ya. Şuan iyi duruyor keyfi yerinde ama . Doktora götürsem mj daha önce yaşayan oldu mu ? Eşim birşey olmaz ondan dedi ama içim içimi yiyor .
Simaykus Rosaa saçmalamayın lütfen burdan medet ummayın direk götürün kanına karışıp birden bayılabilir
Hndealnathn Hemen hastaneye götürün ne kadar miktarda olduğunun önemi yok gerekli uygulama yapılır hastanede en azindan
Doruk-Beybi Rosaa merhaba ne oldu merak ettim benim oğlumda deterjanı yere dönüyordu içtiği bilemedim
Rosaa Doruk-Beybi merhabalar, baya olmuş bu postu açalı. Yani o gün görünürde birşey olmadı sonra dan çıkar mı bilmiyorum. Eşim götürmedi birşey olmaz dedi . Ama bence miktarı çok önemli. Ağzını koklasaydiniz kokusu gelirdi belki
ipekk05 Rosaa canım bir sıkıntı oldumu sonradan hangi deterjanı içmişti benimkinin dün elinde fairy parlatıcı vardı kapağını açmaya çalışırken az bişey geldi ağzına sanırım hemen yere atıp tükürmeye başladı keyfi yemesi güzel ama korkuyorum yinede bir yudumda olsa içmişmidir diye