Duyulurum Oğlum 23 aylık, avent suluk kullandı hep ama ucu deforme oldu zor içiyor. Annem de suluk almak istedi. Avente göre nispeten daha uygun olduğu için bundan almayı düşünüyorum. Siz kullandınız mı, memnun kaldınız mı?
Sumeyraas Duyulurum öncesinde alttaki modeli kullandık çok kullanışlı. Sonra bi yerde alınmayacak bir yere fırlattığı için üstteki pipetliden aldık ondan da aşırı memnunuz. Akıtma yapmıyor.
gercektenyetooo Duyulurum oğlum 15 aylık olucak 10 aylıktan beri mavi olanı kullanıyorz kendisi aşıp iciyor damlatmada yapmıyor
Duyulurum Sumeyraas yaa sevindim. Yedek parçaları da bulunuyormuş bu da iyi bir şey bizim için. Aventin yedek parçası zor bulunuyor ve ürünün kendisinden daha pahalı maalesef. ben de üstteki yeşil modellerden birinden almayı düşünüyorum. Teşekkür ederim yazdığınız içinn 💜💜