Ek gıda sorunu 😓bi tek tarhana çorbasını severek yiyordu 3 gündür reddede....yoğurt 2 gundur reddede bide dış sorunu var ki ne yapacagimi şaşırdım artık sabah zor bela yoğurt yumurta veriyorum diğer de zaten kaşık maması ....bugün saat 3 ,5 a kadar 2 biberon mama yedi ondan snra saat 10 30 da bi biberon yedi zor bela uykudayken verdim diş sorununa bağlıyorum ama üzülüyorum da ve aşırı hareketli bir bebek gözüme bugün zayıflamış gibi geldi 😐