Kızlar daha 1 hafta oluyor kızım ateslenmisti acile götürdüm boğaz enfeksiyonu dediler meğer dis patlattı kızm bosuna antibiyotik kullandık geçti bugün kızım da balgamli öksürük ve ateş tekrarladı tekrardan antibiyotik kullanamam artık çocuğun içi dışı antibiyotik oldu ne yapmam lazım bu öksürüğe grip aferin ilaç verdim soğuk algınlığı için başka da birsey yapmadım henüz