Merhaba kızlar doğum yaptıktan sonra göbeğiniz çok kaldı mı veya ne kadar zaman korse kullandınız geçti mi neler yaptınız benim ikinci doğumumdan Sonra düzensiz korse kullandım ve hafif sarkma gibi bir durumum var geçer mi ne yapmam lazım tavsiyeleriniz neler