Momsmom yazınızı şimdi görüyorum inanır mısınız :) evet o günden Semra hanımla görüştüm ve sonrasında da eve gelmeye devam etti. 9 gün sonunda bebeğim normal bebekler gibi ağlamadan kızarmadan emiyordu :) Allah Semra Hanımdan da sizden de razı olsun.