Merhabalar 🌸 emzirirken kovid asisi olan oldu mu,
azra22 ben olmuştum bir sıkıntı olmamıştı doktorum mutlaka ol demişti hatta
Bende hamileyken 3 doz oldum şuan 4. Dozu olsam ı billmiyorum emziriyorum doktoruma sorucam