Bulutunannesiiii Kızlar merhaba bugün 44. Günüm 40ım dan sonra kanamam tekrar başladı ve çok fazla şekilde . Sezeryan dikişlerimde de az ağrı var yaşayan oldu mu ? Salı günü doktora gidicem ama yaşayan var mı sormak istedim