Merhaba kızlar 7 aylık oğlum bizim yatagimizda oturuyordu ben mutfaktaydim eşim yanindaudi o da bana birşey demeye gelince güvenli bırakmadı demek ki oğlum düştü yere yan düşmüş kulağının orası bir de yan taraf alnının orası kızarık şişme yok ağladı biraz sonra sustu
Biz çok korktuk acil gitmeye gerek var mı şu an
Ağlamıyor şimdi iyi