Bety2
Bir gece önceden ıslatıyorum.
Soğan, kuyruk yağı (tercih etmiyorsanız koymayın) parçalanmış kaburga domates ve biber salçasını dibinden kavuruyorum.
Soğanlar iyice kavrulduktan sonra et suyu et suyu yoksa sıcak suyu ekleyip bulyon koyuyorum. Tuzunu, kimyonunu ekleyip kurutulmuş kırmızı biber koyuyorum. Kapatıp pişmeye bırakıyorum
Her zaman düdüklüde yaparım ve hep çok güzel olur.