H-F Merhabalar.Kızım 3 yaşında.2 haftadır bezleri attık,külotlar giydik.Ben tuvalete götürmesem genelde çiş-kaka geldiğini söylemiyor.Henüz tam alışamadı.Bu süreçte uzun yola tatile çıksak bize ne gibi önerileriniz olur? Teşekkür ederim