ipekk05 yok yaptırmadım,hemen eve geldim duşa sokup iyice sabunlu suyla lifledim,çıkınca da bepanthol krem sürdüm bir de calpol verip yatırdım,sonraki günlerde de günde 2-3 kez kremledim şükür bişey olmadı.Tabi ilk önce doktorumuzla konuştum bunları yapıp gece takip etmemi istedi