Betul-08 Kızlar bebeğim sürekli derin nefes alıyor ığğ falan diyor sürekli uyurken ığ uğ ıh sesler çıkarıyor normal mi sizce
Deletedmom_54 Betul-08 ilk 2 ay normal canım benim kızımda öyleydi sonra geçti kontrole gittiğinde sorarsın zaten dr
Domino Betul-08 derim nefes sürekli mi yoksa arada bir mi? Surekliyse bi doktora götürün. Hızlı nefes alip veriyor normalde çünkü yenidoğan bebekler
Betul-08 Domino sürekli değil arada bir derin uykuda hiç belli olmuyor nefes alış verişi ama uyanıkken öyle
Hilalderin Betul-08 cok normal cnm benim bebegimde oyleydi arada inliyordu ama derin uykudayken ses cikarmiyordu nefeside normaldi