Asyameva29 Kızım 55 günlük eczaneci günde 3 kez beş damla demiş emzirme öncesi yada sonrası die bilgi vermemiş siz nasl kullaniliyorsunnz
Edanurkkeless Asyameva29 şurup mu damla mı ? Ben ikisini de kullandık kolikti bebeğim.Damla fayda etmedi.Şurrup çok fayda etmişti bir tatlı kaşığı veriyordım
Haticekaya1808 Asyameva29 bizde şurup olanını kullanıyoruz doktorumuz günde 2 sefer 1 tatlı kaşığı vermemizi önerdi daha yeni başladık inşallah cözüm olur. Ben emzirme sonrasında veriyorum birazda masaj yapıyorum o şekilde rahatça çıkarıyor