Yasmnmr Bebeğim günlerdir ishal doktora götüryoruz testler yapıldı bir şey çıkmadı kanlara bakıldı bir şey yok probiyotik kullanıyoruz ama geçmiyor bugün hafif diş gördüm diş çıkarma döneminde yogun ishal olan bebeğiniz sizinde oldumu tecrübeli annelerden destek istiyorum ❤️🙏🏻
Wanderlust Yasmnmr biz dis cikardigini sadece ishalinden anliyoruz baska belirti olmuyor sukur. Bazi bebeklerde boyle normal kaka sayisi ve yapisi degisirmis 😊
Denizvepasa Yasmnmr benim bebeğim de ishal ve biz de diş cikarmaya çalışıyoruz. Biz de probiyotik ve zinco şurup kullanıyoruz
mysonmylove Yasmnmr ya biz de aynıyız, ishal desem sürekli değil ama kakasını hep sıvı ve açık renkte yapıyor zaten bişey de yemiyor kuzum yalnız su çorba😢 azı dişlerimiz bizim ikisi birden çıkıyor ve inanılmaz ağlamaklı şekilde, her şeye ağlıyor ne istediğini bilmiyor
Wanderlust Yasmnmr belli olmuyor bazen 2-3 dis ayni anda veya ard arda cikariyor 9 gun surebiliyor bazen 3 gun
mysonmylove Yasmnmr ben dayanamadım artık acile götürdüm bugün, kakasını da gösterdim normal dedi doktor, calpol ve diş jeli verdi, onu sürünce şükür biraz yedi, deneyin siz de isterseniz