Kızlar dün doğum yaptım hiçbir bilgim yok. Bebeğim gayet güzel emiyor sütüm geliyor az da olsa ama ben doyduğundan bile emin değilim kucakta uyuyor yatakta asla yatmıyorz gazı cok zor cıkıyor. Neler yapmalıyım doydugunu nasıl anlarım, gazı nasıl kolay çıkarırım, hangi pozisyonda yatırmalıyım?
bide her ağladığında emzirmem mi gerekiyor