Gece beslenmesini doktorumun onerisiyle kesmeyi deniyorum. 16 aylik bebegim ve Bu aksam ilk aksamdi. Sorum su ki gece uyandiginda emzirmedim ama 6da kalktiginda emzirdim 1 saat daha uyudu sonra uyaninca tekrar emip gune basladik. Acaba burda yanlis mi yapiyorum. Sabah oldu artik diye emzirdim ama bu seferde 6-7-8de emmek icin uyanmaya devam mi eder? Kisin sorun olmaz zaten is icin o saatlerde kalkiyorum emziririm ama yine de birden kesip tamamen uyaninca mi emzirmeliyim sadece? Tecrubeli olanlar fikir verebilir misiniz simdiden tesekkurler 🌸