Elimden düştü kırıldı. Eşimde cok sinirli biri öğlen işten gelecek ne yapicam hiç bilmiyorum başıma ağrı girdi düşünmekten. Kaynanam ekranı çıkar yarın yaptırırız diyor . Ya anlarsa cikardigimi off. Niye buraya yazdım bilmiyorum ama bana bi akıl verin eşime söyleyeyim mi yoksa yarın kayinpederim yaptırsın mi. Söylersem kavga kaçınılmaz zaten en ufak biseyde bağırıp cagiriyo