Bebegimin sol gözünde kayma var. Olduğum ülkede özel klinik yok denecek kadar az ve biz devletin tarih vermesini bekliyoruz muayene için. Bu yüzden biraz gerginim. Bu şekilde kayma yaşayan oldu mu ? Nasıl tedavi oldu? Kendiliğinden geçti mi ? Deneyimlerinizi paylaşabilir misiniz ? 🙏