Merhaba, kızım 4 buçuk aylık. Sadece anne sütü alıyor, kilosu da gayet yerinde. Yalnız yemeklere saldırma halinde son bir aydır. Ben Eylül’de işe başlayacam bakıcı bakacak mecburen ama acaba diyorum yavaş yavaş tadımlara başlasak çok mu erken olur. Memlekette olduğumuz için doktorumuza danışamadım. Sizlere fikir sormak istedim. Teşekkür ediyorum şimdiden 🤗