Arkadaşlar merhaba bebeğim yarın 5. Ayını bitirecek normal de uyku düzeni iyiydi gece bir iki kere uyanıyordu 3 gecedir gece saat başı uyanıyor ve emmeden kesinlikle uyumuyor gündüz uykusu da yok iki ya da üç kere yarım saat kadar uyur şanslıysak huzursuzluk yok çok şükür ama ben de o da bu şekilde kendimize gelemiyoruz var mı böyle bi durum yaşayan sorun ne olabilir yardımcı olabilir misiniz